ایمن کردن جکوزی
نوشته شده توسط : لادر

این درست است که جکوزی یک سرگرمی عالی و فوق‌العاده به خانه یک خانواده است. لذت بردن از حباب‌های گرم و فواره یک جکوزی در داخل خانه یا بیرون در حیاط پشتی یک راه عالی برای گذراندن یک زمان خانوادگی کوچک است. با این حال، کودکان زیر ۵ سال نباید وارد جکوزی شوند. کودکان بالاتر از این سن باید حداقل تا سن ۱۰ سالگی را سپری کنند، این زمانی که برای یک کودک ایمن‌تر است تا از آب‌گرم لذت ببرد. برای دور نگه داشتن بچه‌های کوچک‌تر از جکوزی شما باید محیط اطراف آن را ایمن سازید.

مشاوره

برای انجام ایمن کردن، دو مرحله ساده وجود دارد که می‌تواند کودکان خردسال شما را از آسیب حفظ کند. اول یک پوشش محافظ با قفل می‌خواهید.

پوشش جکوزی برای حفظ انرژی و نگه داشتن آن از آوار ضروری هستند. یک وان آب‌گرم درست شده باید در گرمای جکوزی، حتی در سخت‌ترین شرایط آب را نگه دارد. با این حال، اگر نگران دور نگه داشتن کودکان خود از جکوزی هستید، پوشش آب‌گرم بهترین خط دفاع است.

جکوزی با کیفیت، آن‌هایی که از کودکان شما محافظت می‌کنند، با قفل کردن بندها که پوشش را به بالای جعبه گرم نگه می‌دارند، در دسترس شما هستند. قفل کردن بندها برای نگهداری یک جکوزی در بالای آب‌گرم ضروری است. شرکت لادور چندین طراحی از وان آب‌گرم را به فروش می‌رساند که به طور شگفت‌انگیز مصرف کنندگان جکوزی را شگفت زده می کند. وان آب‌گرم ما با چهار کمربند قفل می‌شود تا اطمینان حاصل شود که هیچ حرکتی ممکن نیست. ما به شدت در دوام و کیفیت جکوزی خود اعتقاد داریم و وقتی که قفل می‌شود، همه پوشش‌های ما می‌توانند به دور نگه داشتن کودکان خود از آب‌های گرم وان داغ کمک کنند.

دومین خط دفاعی که می‌تواند به طور موثر کار کند، در حال ایجاد یک دروازه در اطراف حوزه جکوزی است. در حالی که این کار ممکن است در داخل خانه سخت‌تر باشد، این راهی خوب برای محافظت از کودکان در برابر نزدیک شدن به منطقه آب‌گرم است. ما یک سیستم گیت را توصیه می‌کنیم که حداقل چهار فوت ارتفاع دارد.

بعضی از گلدان‌ها با گام‌هایی که به بالای جکوزی منتهی می‌شوند، طراحی می‌شوند تا وارد آب شوند. هم چنین فرد می‌تواند از این مراحل با یک دروازه کوچک، محافظت کند و کودکان را از بالا رفتن تا بالای وان آب گرم نگه دارد

 

منبع : وان و جکوزی





:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: